31 Ekim 2011 Pazartesi

Hüzün...

-Naber ?
-İyiyim, sen nasılsın?
-Bende iyiyim, ne olsun...
(yalan söyledim, pek de iyi değilim aslında... bir dostum yüzüme gülümseyerek bakmıyor mesela, dibi tutmuş sevdalarım da yok artık,telefonum hiç çalmıyor bazen,kaçıp gitmek istediğim yollar kapalı. ooo piti piti karamela sepeti diyerek yaptım sanki seçimleri mi. Doğrusu bu diyerek aldığım kararlar temyize gitti. Sen yoksun,yani varsında yoksun gibi )
-Nasıl gidiyor hayat?
-Güzel gidiyor, yolunda her şey :))
(Bu da yalan... bu ara hiç bir şey iyi gitmiyor.Ben olma yolunda yaptığım başlangıçlar olduğu yerde sayıyor.Her şey yoluna girecek,dibe vurmadan sıçranmıyor gibi laflarla oyalıyorum kendimi.Soluk benizli sokak çocuğu gibi,geçtim oturuyorum bi kıyıda.anladım ki çabalamak manasız,akışına bırakacaksın.)
-Nerelerdesin, görünmüyorsun ortalıklarda?
-Buralardayım.
(Nerede olucam, mevsimlerden kıştayım,kışında Martında,hani sonudur kışın ama kazma kürek yaktırır,geçmek bilmez,bitmek bilmez,oradayım işte tam ortasında.Ama biliyorum bahar kapıda..)
-Oldu o zaman.. görüşürüz
-Görüşürüz...
(Görüşürüz tabi,neden görüşmeyelim.. seni görmeyi her zaman isterim )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder